اسکوتر برقی هوشمند

بهترین اسکوتر برقی هوشمند برای وزن من کدام است؟

بهترین اسکوتر برقی برای وزن من

اسکوتر برقی Smart Hoverboard نیز این روز ها در کنار دوچرخه و بسیاری از تفریح های مشابه بسیار پر طرفدار شده است. زمان تصمیم گیری برای تهیه یک اسکوتر برقی هوشمند جدا از قیمت اسکوتر برقی، مدل و سبک آن هماهنگی وزن و نوع اسکوتر هوشمند می باشد.

بهترین اسکوتر برقی متناسب با وزن

سوالی که اغلب خریداران این سبک خودران های جدید باعث سر درگمی آنها می شود انتخاب اسکوتر برقی مناسب از نظر وزن می باشد. لازم به ذکر است اسکوتر های برقی معمولی در سایز های 6 الی 10 اینچ بصورت پیش فرض برای طیف وسیعی از تنوع وزنی و سنی طراحی شده اند. به عبارت دیگر در صورت خرید یک اسکوتر برقی استاندارد از برند های اصلی و معتبر راکبی با حداقل وزن 20 الی 110 کیلوگرم قادر به استفاده از آن می باشد. حال آنکه در موارد خاص با طراحی ویژه و تخصصی تحمل وزن اسکوتر برقی تا بیش از 140 کیلوگرم نیز وجود دارد.

سن اسکوتر هوشمند سوار

یکی از بیشترین محدودیت ها برای استفاده از اسکوتر هوشمند مربوط به کودکان با سنین زیر 10 سال و وزن کمتر از 20 کیلوگرم می باشد که در این صورت یکی از بهترین انتخاب ها هاور برد های 6 الی 8 اینچی است که ترجیها مدل های 6 اینچی پیشنهاد می شود چراکه در زمان استفاده و حرکت با لرزش دستگاه به علت وزن پایین راکب مواجه نگردد.

سایز چرخ اسکوتر هوشمند

ابعاد چرخ اسکوتر تا حدود زیادی با وزن و رده سنی راکب ارتباط دارد. مثلا سایز های بزرگ بیشتر برای افراد بالغ و سایز های کوچک برای رده های سنی متوسط و کوچک استفاده میگردد. البته یاد آور می شویم سایز هایی مانند 6.5 و 8 اینچ عمومی محسوب می گردند.

در این بین مدل هایی از اسکوتر با عنوان Kids Smart Balance Wheel  نیز تولید و عرضه میگردد که از ساختار و طراحی متفاوتی برخوردار است و برای وزن های نزدیک به 15 کیلو گرم نیز قابل استفاده می باشد ولی نکته منفی درباره اسکوتر برقی کودک عدم امکان استفاده بزرگ سالان خصوصا افراد بالای 80 کیلوگرم به علت شاسی ضعیف آن می باشد همچنین نسبت قیمت به کارایی. لذا در صورت امکان و نزدیک بودن وزن راکب اسکوتر برقی هوشمند به حدود 18 کیلوگرم انتخاب مدل های 6 – 6.5 اینچی اقتصادی تر است و می توان از خدمات پس از فروش گسترده تری نیز به علت فراوانی قطعات بهره مند شد.

مدل های 8 و 10 اینچ نیز محبوب ترین سایز اسکوتر هوشمند برای رده سنی بزرگ سالان می باشند که در سایز 10 اینچ اسکوتر برقی ها اغلب مجهز به لاستیک بادی بوده و برای طی مسیر های شهری و آسفالت بسیار مناسب هستند.


جهت اطلاع از جوایز و تخفیف ها، ما را در اینستاگرام دنبال کنید:پیج اینستاگرام فروشگاه اینترنتی آسیاوند بهترین اسکوتر برقی هوشمند برای وزن من کدام است؟

نوشته های مشابه

5 دیدگاه در “بهترین اسکوتر برقی هوشمند برای وزن من کدام است؟

  1. ایمان گفت:

    سلام، امکانش هست یک بچه 15 کیلویی از اسکوتر 8 اینچ استفاده کنه؟

    1. asiavend گفت:

      سلام، ترجیحا مدل 6 اینج مناسب هست ولی در صورت تمایل و یا اجبار برای انتخاب نمونه 8 اینچ جهت استفاده راکب 15 کیلوگرمی نیاز به تمرین می باشد تا زمان حرکت تحت تاثیر لرزش اولیه بخاطر وزن کم راکب سبک وزن، تعادل حفظ گردد. در صورت رسیدن به سرعت بالای 5 کیلومتر بر ساعت (شبیه قدم زدن) لرزش از بین خواهد رفت.

    2. asiavend گفت:

      سلام. خیر. زمان حرکت دستگاه شروع به لرزش خواهد کرد.

  2. محمدمهدی گفت:

    ببخشید قیمت ۸اینچ و ۱۰ اینچ چنده

    1. asiavend گفت:

      سلام. از طریق راه های ارتباطی درج شده می توانید نسبت به استعاتم قیمت بروز اجناس اقدام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید