دسته‌بندی نشده

تصاویر انواع اسکوتر برقی / اسمارت اسکوتر

اسکوتر برقی و هوشمند هاور برد تعادلی شارژی

 فروش و خدمات پس از فروش  انواع اسکوتربرقی، اسکوتر هوشمند، هاور برد، اسکوتر شارژی، اسمارت بالانس و سگوی

گالری تصاویر اسکوتر –  آلبوم شماره 4

قیمت ناین بات مینی پرو Nine Bot تصاویر انواع اسکوتر برقی / اسمارت اسکوتر


Hover board Iran تصاویر انواع اسکوتر برقی / اسمارت اسکوتر

اسکوتر برقی هوشمند


نمایندگی فروش Nine Bot تصاویر انواع اسکوتر برقی / اسمارت اسکوتر

اسکوتر برقی هوشمند


هاور برد تصاویر انواع اسکوتر برقی / اسمارت اسکوتر

اسکوتر برقی هوشمند


اسکوتر ناین بات هاور برد تصاویر انواع اسکوتر برقی / اسمارت اسکوتر

nine bot


سگوی قیمت تصاویر انواع اسکوتر برقی / اسمارت اسکوتر

اسکوتر برقی هوشمند ناین بات Nine Bot


درباره نسل جدید اسکوتر های الکترونیکی / خودران:

تمامی نام هایی از قبیل اسمارت اسکوتر، سلف بالانس ویل، اسمارت برد ، اسکوتر برقی، سگ وی و… از جمله واژگانی هستند که برای نسل جدید وسایل خودران که به منظور جابجایی آسان و تفریح ابداع شده اند مورد استفاده قرار میگیرند.

بصورت کلی ساختار تمامی این گونه وسایل شبیه به یکدیگر و بر اساس یک واحد پردازنده اطلاعات و  همچنین سنسور های (حس گر) دقیق طراحی شده و عمل می نماید، اسکوتر های هوشمند دارای یک و یا چند موتور الکتریکی (غالبا براشلس) هستند که انرژی الکتریکی خود را از باتری لیتیومی موجود در فضای داخلی خودران دریافت می نماید.

سرعت: کنترل و محدودیت سرعت توسط واحد “Speed Controller” کنترل سرعت انجام میشود که پیش تر از طرف تولید کننده محاسبه و بصورت برنامه بر روی برد الکترونیکی و قطعات مربوطه نصب گردیده است.

علت تفاوت در قیمت ها چیست؟  عامل اصلی تفاوت در قیمت های متنوع، علی رغم ظاهری شبیه به هم و بعضأ یکسان، تفاوت در کیفیت متنوع اجزا و قطعات داخلی است .

تعریف کیفیت در اسکوتر های هوشمند / قطعات و قسمت های هاور برد:

۱- باتری/ باطری: جنس باتری اسکوتر یکی از چند مورد بسیار مهم و اساسی می باشد چراکه انرژی در این قطعه ذخیره سازی شده است و باتری هایی با راندمان بالا ، مدت و مسافت بیشری را در اختیار راکب این وسیله قرار می دهند و صدمات کمتری به سایر قطعات الکترونیکی دستگاه وارد می نمایند. باتری ها در کیفیت و قیمت های متفاوتی تولید و بر روی اسکوتر های هوشمند نصب می گردند.

نکته: در موارد نادر، باتری های بی کیفیت و غیر استاندار در مقابل عدم استفاده صحیح و فشار بیش از حد به دستگاه و عدم وجود واحد هوشمند شارژ بر روی پک باطری دچار آتش سوزی شده اند.

۲- برد الکترونیکی :  بسیاری از خودران های مدرن شامل یک مین برد ( مادر برد / برد اصلی) و یک یا چند برد تعادل ( حسگر تعادل / ژیروسکوپ) می باشند که وظیفه این مجموعه الکترونیکی در کیفیت، دقت حرکت و عدم سانحه برای راکب و صاحب دستگاه بسیار حائز اهمیت می باشد که نمونه های بی کیفیت با حسگر های غیر حساس و غیر دقیق خاموشی پیاپی و ناگهانی فراوانی را به همراه خواهند داشت و تاثیر لرزش، ضربه، خاک و رطوبت در صورت نفوذ به سطح ان ها(پی سی بی) بسیار مشهود تر و مخرب تر است.

۳- شاسی: این بخش وظیفه تحمل وزن راکب و نصب کلیه قطعات (قطعاتی از جمله کاور، باتری، برد های الکترونیکی، چرخ وموتور) را روی خود بر عهده دارد، از جمله نکات مهم در مورد شاسی مقاومت در مقابل لرزش بخصوص در نمونه های فاقد چرخ های بادی می باشد.

مورد دیگر تحمل وزن های بالا (۱۲۰ کیلوگرم واقعی) و مقاوت قفل گلوگاه که وظیفه جلو گیری از چرخش بیش از حد دو سطح و دو پدال را دارا می باشد که در صورت شکستگی و چرخش بیش از حد این قسمت سیم و کابل های الکترونیکی که از میانه و از طریق بوش توخالی وسط دستگاه دو سمت را به یکدیگر متصل کرده اند دچار صدمه جدی خواهند شد و در نتیجه دستگاه اسکوتر بصورت غیر فعال و غیر قابل استفاده در خواهد امد.

۴-موتور: پیشرانه در اسکوتر های معمول و حال حاضر در قسمت داخلی چرخ دستگاه قرار دارند یه عبارت دیگر: چرخ اسکوتر ها موتور ان ها می باشند، نکته و مورد مهم در رابطه با کیفیت این واحد الکترونیکی، دقت پیچش و ظرافت پیچش (سیم پیچ) همچنین ترتیب دقیق ان می باشد که تحت تاثیر این قسمت موتور و سیم پیچ به نهایت حوزه مغناطیس دست یابد، همچنین روکش سیم لاکی که وظیفه عایق نمودن سیم را بر عهده دارد از جمله محدود موارد تشکیل دهنده دستگاه های اسکوتر برقی می باشند  که بر اساس نحوه ساخت امکان غیر چینی بودن آن (کره ای، ژاپنی) در نمونه های با کیفیت وجود دارد چراکه روکش سیم لاکی دارای تکنولوژی شیمیای مهمی در برابر حفظ نمودن عایق سیم و تحمل حرارت دارا می باشد.

لازم به ذکر است بنا به اطلاعات ما اکثر غریب به اتفاق اسکوتر ها و خصوصا موتور های الکتریکی این وسایل ساخت کشور چین می باشد.( بویژه مواردی با ارزش و قیمت کمتر از ۳ هزار دلار)

لازم به ذکر است: دارا بودن امکانات جانبی از جمله: بلوتوث و اسپیکر، ریموت کنترل، ال ای دی های اضافه ارتباطی به کیفیت و برند دستگاه ندارند چراکه دستگاه های اسکوتری در حالت ساده (بیس / بدون آپشن) باقیمتی حدود ۱۰۰۰ دلار و اسکوتر هایی مجهز به بلوتوث، ریموت کنترل، کیف اضافه،کلاه، دستکش و محافظ زانو و ارنج همچنین هدایای متنوع دارای قیمت و ارزشی کمتر از ۱۰۰ دلار تولید می شوند و این مطلب از طریق جستجو در وب سایت های مرجع و تولید کنندگان قابلیت پیگیری می باشد.

لذا: رنگ، جلا، زیبایی ظاهری، امکانات جانبی و سایز دستگاه ارتباطی به کیفیت و ارزش آن ندارد، دارا بودن گارانتی ارتباطی به کیفیت کالا ندارد و از این دست خدمات کاملا مربوط به فروشنده و  عرضه کننده کالا می باشد.

دو نکته :

۱- یک گارانتی واقعی میبایست همراه با کارت گارانتی (ضمانت نامه) معتبر مهر دار و با هلگرام عرضه کننده همراه باشد.

۲-در ایران  کارت گارانتی تولید کننده ( چینی ) فاقد هر گونه اعتبار میباشد.

نکته بسیار مهم: امکان مشاهد دو دستگاه اسکوتر / هاوربرد ۱۰۰% یکسان حتی همراه با کاور، شارژر و جعبه کاملا مشابه ولی تفاوت قیمتی حتی ده (۱۰) برابر وجود دارد!! چراکه کاور و بدنه این وسایل از نظر محل قرار گرفتن و نصب پیچ روی شاسی کاملا استاندارد و از پیش تعیین شده می باشد و امکان استفاده یک کاور برای دو برند و دو جنس متفاوت کاملا میسر  است.

مشتری گرامی لطفا بدون کسب اطلاعات دقیق و تحقیق در مورد وسایلی از این دست ( اسکوتر های هوشمند جدید ) اقدام به خرید نفرمایید.


مشاوره خرید در اپلیکیشن تلگرام و یا ارتباط از طریق پیامک:

۰۹۳۶۷۰۵۹۵۸۴

۰۹۳۶۹۷۰۵۰۰۳


اسکوتر تعادلی شارژی 1 تصاویر انواع اسکوتر برقی / اسمارت اسکوتر

اسکوتر تعادلی شارژی (1)


فروشگاه اسکوتر هوشمند 2 تصاویر انواع اسکوتر برقی / اسمارت اسکوتر

فروشگاه اسکوتر هوشمند


خرید اسکوتر برقی 6 تصاویر انواع اسکوتر برقی / اسمارت اسکوتر

خرید اسکوتر برقی


نوشته های مشابه