خودرو, دش کم

نمایندگی دوربین جلو خودرو در شیراز

دو عدد دوربین ثبت وقایع رنگ آبی و مشکی در شیراز

نمایندگی و مرکز فروش دوربین جلو خودرو، دش کم، دوربین داشبوردی و ثبت وقایع ماشین با کیفیت فول اچ دی، 2K و 4K با قابلیت دید در شب و اپلیکیشن تلفن همراه در شیراز با ارسال رایگان و فروی به تمام نقاط کشور از جمله تهران.

کاربرد دوربین داشبوردی و امنیتی ثبت وقایع خودرو

هم سو با فواید استفاده از وسایل حمل و نقل خصوصا خودرو های شخصی و ازدحام جمعیت و بروز اتفاق های پیش بینی نشده نیاز به ثبت برخی حوادث نیز اجتناب نا پذیر می باشد.

فروشگاه دوربین امنیتی ثبت وقایع ماشین در شیراز 600x400 نمایندگی دوربین جلو خودرو در شیراز

فروشگاه دوربین امنیتی ثبت وقایع ماشین در شیراز

در بعضی موارد مقابل و یا اطراف خودرو اتفاق های خوش آیند و جالب و در مواردی صحنه های دل خراش و یا تصادفاتی اتفاق می افتد که در صورت وجود دوربین دش کم و یا به عبارتی دوربین امنیتی خودرو می توان نسبت به ثبت چنین صحنه هایی اقدام نمود.

شیراز نیز به عنوان یک کلان شهر چمد میلیون نفری و صدها هزار وسیله نقلیه همچون سایر شهر های جهان مملو از عبور و مرور و شلوغی می باشد و یکی از پر کاربرد ترین موارد استفاده دوربین جلو خودرو در زمان تصادف و بازبینی صحنه های برخورد خودرو می باشد.

مرکز فروش دوربین ثبت وقایع در شیراز

فروشگاه آپشن خودرو آسیاوند واقع در شیراز با کادری مجرب و سال ها تجربه در زمینه آپشن های امنیتی و صوتی تصویری اتومبیل های تولید داخل و وارداتی لوکس در مورد انواع دوربین های امنیتی داشبوردی نیز فعال و آماده ارائه خدمات به همشهریان محترم می باشد.

بهترین و جدید ترین برند های دش کم در فروشگاه آسیاوند شیراز شامل این موارد می باشد:

  • شیائومی
  • نکست بیس
  • گارمین
  • جادو
  • اینوو
  • پاناسوونیک

 

مشاهده دوربین های امنیتی و ثبت وقایع جلو ماشین در فروشگاه آسیاوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید